نیازمند اهدای خون گروه‌های خونی منفی هستیم

دژکام گفت: اطلاعیه ای برای مشارکت دارندگان گروه های خونی منفی صادر شده است و نیازمند همدلی این افراد در اهدای خون هستیم.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اطلاعیه ای برای مشارکت دارندگان گروه های خونی منفی صادر شده است و نیازمند همدلی این افراد در اهدای خون هستیم.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: مرکز انتقال خون استان واقع در جنب بیمارستان فاطمی هم اکنون آماده و پذیرای اهدا کنندگان است و از گروه های منفی درخواست مشارکت بیشتر داریم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه با کاهش محسوس دمای هوا شاهد کاهش اهدا کنندگان هستیم برای همین بانک خون استان با مشکل تامین نیاز بیماران مواجه شده است.

 

دژکام افزود: از بانوان نیز انتظار داریم با مشارکت در این طرح های انسان دوستانه بتوانند از مزیت های اهدای خون بهره مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ملی جزو اولویت ها است و از اهدا کنندگان درخواست می شود تا این نکته را به خوبی رعایت کنند.

 

مدیر کل انتقال خون استان اظهار داشت: اهدای خون یک کار خداپسندانه در راستای رفع نیاز بیماران در فرآورده های خونی است که امیدواریم همچون گذشته شهروندان مشارکت بیشتری در این امر داشته باشند.

 

کد خبر 1148057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha