ثبت نام اولین دوره طرح «بینش مطهر» کشوری ویژه نوجوانان ۱۲ الی ۱۷ سال در تبریز آغازشد

سوارگفت: اولین دوره بینش مطهر کشوری ویژه نوجوانان ۱۲ الی ۱۷ سال با محوریت اجرایی کانون تخصصی فرهنگی هنری (قلم) حضرت ابراهیم در تبریز برگزار می شود.

«مجید سوار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،از آغاز ثبت نام اولین دوره بینش مطهر کشوری ویژه نوجوانان ۱۲ الی ۱۷ سال با محوریت آثار شهید مطهری در تبریز خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان آذربایجان شرقی با بیان این که همه نوجوانان ۱۲ الی ۱۷ سال می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش بصورت مجازی خواهد بود.

مدیر استانی دوره طرح بینش مطهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری خاطرنشان کرد: بینش مطهر به عنوان تنها موسسه تخصصی استان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

وی افزود: این دوره آموزشی با اهداف ایجاد نظام فکری منسجم،زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه،کادرسازی و تربیت نوجوانان مطهر،با پردازش ابعاد مختلف سیره شهید مطهری برگزار می شود.

سوار بیان کرد: کلاس‌های بینش مطهر از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و در ۱۱ مرحله ادامه دارد و اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی دوره معتبر کشوری بینش مطهر را دریافت می کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: محوریت آموزش اولین  دوره با کتاب های آزادی انسان،آزادی بندگی،خدا درزندگی انسان،بینش مطهر خواهد بود و تلاش شده تا افکار،عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

گفتنی است این دوره در سطح کشوری برگزار می شود و ثبت نام از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت Bineshemotahar.ir ثبت نام خود را قطعی کنند و ثبت نام کنندگان می توانند جهت رفع هرگونه مشکل و سوال خود با شماره      ۰۹۱۴۴۹۳۶۲۷۶   تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1148058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha