ایثارگران و بسیجیان بخش مرکزی آستارا تجلیل شدند

۴۰ نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس و بسیجیان بخش مرکزی بندر آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر ۴۰ نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس و بسیجیان بخش مرکزی این شهرستان به همت حوزه بسیج شهید ادریس اژدرپور باغچه‌سرا و شورای اسلامی بخش مرکزی تجلیل شدند.

 

«حمید پوربایرام» در این آیین با تبریک چهل و سومین بهار انقلاب،اظهارکرد: امنیت و اقتدار کشور را مدیون مجاهدت‌ و فداکاری ایثارگران و شهدا هستیم.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید اژدرپور باغچه‌سرا بندر آستارا افزود: آنچه موجب پیروزی رزمندگان  در دوران دفاع مقدس شد، ایمان و روحیه ایثارگری رزمندگان بود‌.

 

پوربایرام با بیان‌اینکه آنچه که اکنون به درد ایران و جامعه امروز می‌خورد تفکر بسیجی است، گفت: تفکر بسیجی، تفکر برای خدا و بدون توقع کار کردن است، که این تفکر انقلاب و کشور را از بن‌بست‌ها نجات می‌دهد.

 

«سیدحاتم موسوی» نیز در آیین اظهارکرد: ایثتارگران و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و این هفته فرصتی است که این ارزش‌ها و رشادت‌های برای نسل جوان بازگو شود.

 

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه‌های علمی و فناوری خوش درخشیدند و امروز، دشمنان از تفکر و روحیه بسیجی می‌هراسند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین که در محل حوزه بسیج شهید اژدرپور باغچه‌سرا برگزار شد، ایثارگران و بسیجیان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 1148128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha