یک‌سری جهیزیه به زوج جوان در آستارا اهدا شد

هرمزپور گفت: یک‌سری جهیزیه به ارزش ۵۱۰ میلیون ریال به زوج جوان در شهرستان آستارا اهدا شد.

«سالار هرمزپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، محرومیت‌زدایی و تلاش در راستای ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است.

 

مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا با تاکید بر تسهیل ازدواج جوانان در جامعه، افزود: گروه جهادی شهید مورخی آستارا در تلاش است تا در جهت نهادینه ‌کردن فرهنگ ازدواج‌های آسان به منظور حل این مشکل در جامعه گام‌های موثرتر و اساسی بردارد.

 

وی تصریح‌کرد: حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

 

هرمزپور از اهدای یک‌سری جهیزیه به زوج جوان در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: این جهیزیه به نیابت از شهید مدافع حرم شهید بابک نوری هریس به زوج جوان اهدا شد و گروه جهادی شهید مورخی با این اقدام  لبخند رضایت و امید را بر لبان زوج جوان آستارایی جاری کرد.

 

مسئول گروه جهادی شهید مورخی بندر آستارا ادامه داد: جهزیه که به زوج جوان اهدا شد شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، چادر عروس، اجاق گاز، تلویزیون LED ۳۲ اینچ، سرویس قاشق و چنگال، اتوی برقی و میز اتو، جارو برقی، ۲ سری پتو ، ۲ عدد فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه، بخاری، سرویس ۱۲ نفره قابلمه، کتری، قوری، استکان و سرویس غذاخوری بود.

 

هرمزپور ارزش جهیزیه اهدایی به زوج جوان را ۵۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: جهیزیه اهدایی به همت گروه جهادی شهید مورخی آستارا و مشارکت سمن بنیاد فرهنگ ایثار آستارا، کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) و خیرین تهیه شده بود.

کد خبر 1148136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha