از «ایتالیای کوچک» در وحدت تا شب استاد «علی اصغر بهاری» در سالن  دهلوی

در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر ۱۲ گروه در در بخش های ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی به صحنه می روند.

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  امشب 25  بهمن در چهارمین روز از آغاز رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر 12  گروه  در تالارهای وحدت، رودکی، فرهنگسرای ارسباران، سالن دهلوی، نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می روند.

 

 

اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های  ارکسترال، موسیقی دستگاهی، موسیقی نواحی، بین‌الملل، کلاسیک غربی، موسیقی پاپ و مردمی و تلفیقی برگزار می‌شود.

 

 در تالار وحدت ساعت ۱۸:۳۰کنسرت «ایتالیای کوچک» به هنرمندی جیووانی کوئیدی از کشور ایتالیا برپا میشود  و ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری بردیا کیارس برگزار می شود.

 

 در تالار رودکی ساعت ۱۸:۳۰ کنسرت ارکستر «چکاوک» به رهبری رضا شایسته و هنرمندی مجید حسینخانی و محمد رضائیان افروز و ساعت ۲۱:۳۰: کنسرت «منظومه یادها» به هنرمندی ربکا شوقیان برگزار می شود.

 

 در فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰ کنسرت «حریر» با هنرمندی محمدعلی ذکریایی و محمد جهانی و کنسرت «رندان مست» با هنرمندی نیما پورفولادی و مهرداد مراد مند از اصفهان  ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت گروه «ندای تفتان» با هنرمندی محمد ریگی پناه از سیستان و بلوچستان و  کنسرت «سلمان سلیمانی و یعقوب تنها» از خراسان رضوی برگزار می شود .

 

 و در سالن دهلوی ساعت ۲۱:۳۰ شب استاد «علی اصغر بهاری» با هنرمندی حسام اینانلو برگزار می شود.

 

 در فرهنگسرای نیاوران ساعت ۱۸:۳۰ کنسرت «پایکوب» با هنرمندی سینا ذکایی و کوروش مهربان و ساعت ۲۱:۳۰ کنسرت «دوئت لیرا» به هنرمندی آرش هژیرآزاد و یگانه حسینی نیا برگزار می شود.

 

 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز در ساعت 19 و 22  کنسرت بهنام بانی برگزار می شود.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

کد خبر 1148251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha