وزیر جهاد کشاورزی به مقام شامخ شهدای ارومیه ادای احترام کرد

وزیر جهاد کشاورزی در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان‌غربی با حضور در گلزار شهدای ارومیه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «سید جواد ساداتی نژاد» بعد از قرائت فاتحه بر مزار شهدای ارومیه با عطرافشانی و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.

وزیر جهاد کشاورزی بامداد امروزدوشنبه(25بهمن)، به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی به ویژه سیب درختی با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان آذربایجان غربی از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری وارد ارومیه شد.

بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، کارخانه فرآوری و بسته بندی عسل ، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با محوریت سیب درختی، از برنامه‌های سفر یکروزه وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه به استان خواهد بود.

گفتنی است، آذربایجان غربی دارای یک میلیون هکتار اراضی قابل کشت است که ۸۰۰ هزار هکتار آن سالانه زیر کشت انواع محصولات کشاورزی قرار می گیرد.

کد خبر 1148264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha