مسابقه کتابخوانی سبک زندگی علوی در بشرویه برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه گفت: به مناسبت ولادت امیرالمومنین علی(ع) مسابقه کتابخوانی سبک زندگی علوی توسط این کانون برای سنین ۱۲ سال به بالا برگزار می شود.

«محمدرضا قاسمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه جهت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی(ع) اقدام به آذین بندی مسجد و محله کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه در ادامه بیان کرد: این کانون در نظر دارد تا شب ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی را با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با مداحی و سخنرانی برگزار کند.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) مسابقه کتابخوانی سبک زندگی علوی، فضائل و مناقب امیر المومنین(ع) توسط کانون عترت بشرویه برای گروه های سنی ۱۲ سال به بالا برگزار می شود.

 

قاسمیان ادامه داد: برگزاری مسابقات حفظ نهج البلاغه، حفظ خطبه غدیر و حفظ زیارت امین الله ویژه بچه های مسجد نیز از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) است که اجرا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عترت بشرویه در پایان عنوان کرد: قرائت خطبه های خاص نهج البلاغه و زیارت امین الله در مسجد نیز برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان و آشنا شدن با نهج البلاغه در دستور کار این کانون به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) قرار دارد.

کد خبر 1148288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha