انتخاب ۲۱۰ پاسدار اهل قلم در شانزدهمین همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم

سردار آسودی از انتخاب ۳۴۶ عنوان کتاب در شانزدهمین همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم خبر داد و گفت: در این همایش ۲۱۰ پاسدار اهل قلم انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار آسودی، دبیر شانزدهمین همایش اهل قلم و مسئول کانون علمی فرهنگی اهل قلم در شانزدهمین همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و تبریک میلاد حضرت علی (ع) گفت: این جشنواره به همت معاونت اجتماعی سپاه برگزار شده و فراخوان آن از اسفند 99 تا پایان مرداد 1400 اعلام شده بود.

 

سردار آسودی افزود: در شانزدهمین دوره از همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم 210 پاسدار اهل قلم از سه هزار و 500 نفر پاسدار اهل قلم انتخاب شدند که از این تعداد 346 عنوان کتاب و 39 مقاله علمی در حوزه های پزشکی، فنی مهندسی، تاریخ توصیفی تحلیلی، تاریخ شفاهی، خاطره، شعر، زندگی نامه شهدا، داستان و رمان، فرهنگی اجتماعی، مدیریت جهادی اعتقادی، سیاسی امنیتی دفاعی، متون آموزشی و بخش ویژه شهید سلیمانی از طریق صندوق پستی و ثبت در سامانه انتخاب شدند.

 

سردار آسودی اظهار کرد: این تعداد از کتاب ها و مقالات در 16 رشته توسط 104 داور مجرب و استاد دانشگاه طی 70 روز مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

 

وی گفت: در این دوره هفت اثر حائز مقام اول، 12 اثر مقام دوم، 13 اثر مقام سوم، 9 اثر شایسته تقدیر و در بخش ویژه شهید حاج قاسم سه اثر و همچنین 4 مقاله مقام آوردند که مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

 

کد خبر 1148354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha