۴٠٠ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

هاشمی از توزیع ۴٠٠ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه و با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا و به همت سپاه و بسیج خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «سید محمد رضا هاشمی» در مراسم آغاز به کار مرحله جدید طرح رزمایش مواسات قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران طرح مواسات، بیان کرد: در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه و با اولویت خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا و به همت سپاه و بسیج ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

 

استاندارسمنان با بیان اینکه همراهی مردم، بسیجیان و نیروهای مخلص سپاه در دوران کرونا ستودنی بوده است، افزود: تنها از ابتدای سال جاری به همت گروه‌های مذکور فقط ۱۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده که کار ارزشمندی است.

 

وی با اشاره به اینکه در قالب مرحله جدید طرح رزمایش شاهد توزیع ۵٠ سری جهیزیه بین نیازمندان استان سمنان هستیم، بیان داشت: کار خوبی که در زمینه تأمین این بسته‌های جهیزیه و عمدتاً لوازم خانگی صورت گرفته این است که همگی از کارخانه‌های درون استان تأمین شده‌اند تا به تولید داخلی نیز عنایت ویژه وجود داشته باشد.

 

هاشمی با بیان اینکه امروز بنا به اعلام مسئولان سپاه قرار است ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شود، گفت: در فصل سرما قرارگاه سازندگی و مواسات و همدلی استان ۴۰ بخاری را نیز بین نیازمندان استان توزیع کرد که اقدامی با ارزش بود.

 

وی طرح مواسات و همدلی مومنانه را از ابتکارات بسیار خوب به همت بسیجیان عنوان کردوافزود: تداوم این طرح‌ها نشان از اهتمام ویژه بسیجیان و سپاه در تأمین نیازهای خانوار آسیب دیده از کرونا دارد همچنین مردم استان سمنان با الگو پذیری از پشتیبانی جبهه‌های دوران دفاع مقدس امروز در جبهه مقابله با کرونا نیز خوش درخشیدند.

کد خبر 1148403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha