ورود بسیج سازندگی برای آبرسانی به ۳۷۳ روستای فارس جای تقدیر دارد

ایمانیه گفت: خبر ورود بسیج سازندگی برای آبرسانی به ۳۷۳ روستای فارس خبر بسیار خوبی است و موجب می شود تا مشکل دسترسی به آب سالم برای ۳۰ هزار نفر از مردم استان حل ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (دوشنبه 25 بهمن) در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به 373 روستای استان فارس توسط بسیج سازندگی که در روستای «بانش» شهرستان بیضا برگزار شد، گفت: ورود بسیج سازندگی فارس برای آبرسانی به روستاهای استان جای تقدیر دارد.

استاندار فارس که در این آئین به صورت مجازی حضور داشت، افزود: سپاه و بسیج استان در آبرسانی به روستاها مانند سایر عرصه ها به میدان آمده اند تا محرومان را یاری کنند.

وی اضافه کرد: خبر ورود بسیج سازندگی برای آبرسانی به 373 روستای فارس خبر بسیار خوبی است و موجب می شود تا مشکل دسترسی به آب سالم برای 30 هزار نفر از مردم استان حل ‌شود.

«محمود رضایی»، معاون عمرانی استاندار فارس نیز در این جلسه گفت: اقدامات بسیج سازندگی فارس در رفع محرومیت‌ ها مایه افاخار است و بسیج سازندگی علاوه بر انجام پروژه‌ های مشارکتی با دولت از محل اعتبارات مردمی و ظرفیت عظیم بسیج توانسته در حوزه‌های مختلف درمانی، مسکن محرومین و زیرساخت‌ های اشتغال ورود کند. که جای تقدیر دارد.

«محسن علیزاده»، نماینده مردم شهرستان‌ های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برخورداری از کمترین امکانات و انجام بیشترین حجم کاراز ویژگی بسیج است و دولت هیچ وقت از اعتماد به بسیج سازندگی پشیمان نشده است.

«علی جان صادق‌ پور»، مدیرکل آبفا استان فارس نیز در این مراسم عنوان کرد: آبرسانی و اجرای فاضلاب در شهرها و روستاهای کشور امروز از متوسط جهانی بالاتر است و ورود بسیج سازندگی موجب تسریع آبرسانی به روستاهای فارس شده است.

کد خبر 1148492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha