۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز طرح قربانی نذری میان نیازمندان آبادان و خرمشهر توزیع شد

یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز طرح قربانی نذری با ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد اروند، میان خانواده های نیازمندان شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی امروز (دوشنبه ۲۵ بهمن) یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز طرح قربانی نذری ماه رجب مشارکتی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند میان خانوارهای نیازمند و کم بضاعت شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع شد.

 

در این آئین «حسین قانعیان» با بیان اینکه این بسته ها در مجموع یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم و وزن هر بسته یک کیلو و ۵۰۰ گرم است اظهار کرد: ارزش این بسته ها چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند افزود: این بسته ها از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده است که با هماهنگی این ستاد تحویل کانون های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی ها و شناسایی خانوارهای بی بضاعت و کم برخوردار شهرستان های آبادان و خرمشهر بسته های گوشت قرمز طرح قربانی نذری ماه رجب توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد این دو شهرستان میان خانواده های نیازمند آبادان، خرمشهر، اروندکنار، چوئبده و مینوشهر توزیع می شود.

 

کد خبر 1148496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha