رئیس دادگستری گیلان برای لایروبی اسکله آستارا دستور صادر کرد

حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان برای لایروبی اسکله آستارا دستور صادر و خواستار لایروبی هر چه سریعتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز ( دوشنبه، ۲۵ بهمن) به همراه نماینده مردم در مجلس، ناظر گمرکات، مدیر کل بنادر و دریانوردی و جمعی از مسئولین محلی از محوطه گمرک‌ و منطقه ویژه اقتصادی آستارا بازدید کرد.

 

مدیر کل دادگستری استان گیلان بر لایروبی هر چه سریعتر اسکله آستارا تاکید کرد و افزود: شرکت پیمانکار با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان کانال ورودی اسکله را لایروبی کند.

 

«یاسر همدمی» در حاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری گیلان از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌عدم‌ لایروبی به‌موقع بندر باعث سرگردانی صاحبان کالا می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا افزود: بیکاری و تعطیلی خطوط کشتیرانی از دیگر نتایج عدم لایروبی بندر آستارا است.

 

وی به تاکید رئیس کل دادگستری استان گیلان مبنی بر لایروبی هر چه سریعتر اسکله آستارا اشاره کرد و گفت:  امیدواریم لایروبی اسکله استمرار داشته و صاحبان کشتی و کالا از بلاتکلیفی درآیند.

 

همدمی با اشاره به اینکه ضابطین قضایی و دادگستری بر روند لایروبی اسکله نظارت خواهند داشت، خاطرنشان‌کرد: طبق دستور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در صورت ترک فعل با افراد خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا با بیان اینکه  فعالیت بندر چند منظوره این شهرستان باعث اشتغال‌زایی و پویایی اقتصادی منطقه می شود، گفت: دادگستری و ضابطین قضایی تلاش دارند که حقوق عامه و صاحبان کالا و کشتی‌ها در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان حفظ شود.

کد خبر 1148498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha