توزیع بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  بین نیازمندان لرستانی

شیخ پور، گفت: به همت مراکز نیکوکاری، امسال بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و ۸۱ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به‌صورت کالا بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جلال شیخ‌پور»، امروز(26بهمن)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۲۵۲ مرکز نیکوکاری در استان فعال است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: دو مرکز نیکوکاری حوزه علمیه و فرهنگیان عشایر نیز با کمیته امداد لرستان همکاری می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و توانمندسازی افراد نیازمند از برنامه های مهم کمیته امداد و ایجاد اشتغال پایدار و کمک به خودکفا شدن آنها است.

 

شیخ پور گفت: بیش از هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌ صورت نقدی و ۸۱ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به‌صورت کالا بین نیازمندان و محرومان استان توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: توانمندی از طریق حوزه فرهنگی، ساخت و تحویل مسکن و داشتن یک سرپناه و مکان امن برای زندگی از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکه در استان لرستان ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجو از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند، عنوان کرد: خدمات فرهنگی ما منحصر به تأمین لوازم‌التحریر نیست بلکه اجرای کلاس‌های نشاط ‌آور و آموزش مهارت‌های زندگی و کمک به آنها به سمت یک آینده روشن و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلانی که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده‌اندف می باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان بیان کرد: از ۲۱هزار دانش‌آموز تحت حمایت ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجو هستند که امداد تا کنون ۲۶۰ نفر نخبه شناسایی شده و بیش از ۱۰ نفر از این تعداد مخترع هستند.

 

شیخ پور بیان کرد: ایجاد مرکز نوآوری، پرورش و حمایت از این نخبگان از دیگر برنامه های مهم کمیته امداد لرستان است.

کد خبر 1148609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha