کانون انصارالمهدی (عج) فارسان از برترین های فهمای کشوری در رواق نمایش

کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» فارسان با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۹۵ موفق به کسب عنوان کانون برتر کشوری در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ شد.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» فارسان با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد و کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۹۵ موفق به کسب عنوان کانون برتر کشوری در رواق نمایش سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: همچنین کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان با مدیریت «فاطمه جعفری» دارای ۶۷۱ عضو ثبت شده در سامانه ملی بچه های مسجد است و با فعالیت در همه رواق های سومین رویداد ملی فهما، تاکنون توانسته است رتبه اول استانی را نیز از آن خود کند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرستان فارسان است و تاکنون فعالیت های گسترده ای در زمینه های قرآنی، فرهنگی، هنری و تشکیل اردوهای جهادی انجام داده است.

 

جعفری اظهار داشت: همکاری و همدلی اعضای فعال کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) فارسان در برگزاری و مدیریت برنامه های اجرایی و ثبت در سامانه بچه های مسجد یکی از دلایل کسب این نتیجه شده است.

 

وی ابراز کرد: اجرای فعالیت های شاخص در محورهای فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه های سرود در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر و اجرای مسابقات کتابخوانی در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ منجر به کسب امتیاز ۱۹ هزار و ۹۹۵ شده است.

 

جعفری به اجرای برنامه های قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های این کانون در حوزه قرآن کریم برگزار می شود و تاکنون غالب نوجوانان و جوانان جذب شده به مسجد در حوزه قرآن هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: شناسایی استعدادهای برتر در حوزه قرآن از دیگر فعالیت های این کانون است که توسط اساتید مجرب دعوت شده صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی، برگزاری مسابقات قرآنی بخشی از این فعالیت ها است که نوجوانان و جوانان زیادی را جذب خود کرده است.

 

خاطرنشان می شود: یکی از اهداف رویداد ملی فهما رقابت سالم بین کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برای انتخاب برترین کانون های فرهنگی هنری است و کانون ها بر اساس عملکرد خود در سامانه بچه های مسجد امتیاز کسب کرده و حائز رتبه می شوند.

 

کد خبر 1148610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha