نقد کتاب زندگی حافظ در نشست مجازی مرکز حافظ ‌شناسی-کرسی پژوهشی حافظ

رضازاده گفت: سیصد و چهل ‌و ششمین نشست مرکز حافظ ‌شناسی-کرسی پژوهشی حافظ با هدف بررسی و نقد کتاب «زندگی حافظ شیرازی، بر پایه‌ اشعار نشانه ‌دار تاریخی دیوان» می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیده رضازاده»، امروز (چهارشنبه 27 بهمن) با اشاره به سیصد و چهل ‌و ششمین نشست مرکز حافظ‌ شناسی-کرسی پژوهشی حافظ در جمع خبرنگاران گفت: این نشست با هدف بررسی و نقد کتاب «زندگی حافظ شیرازی، بر پایه‌ اشعار نشانه ‌دار تاریخی دیوان» می پردازد.

 

مدیر روابط عمومی مرکز حافظ شناسی افزود: در این نشست که با حضور مؤلف کتاب برگزار می‌ شود، «رضا رستگاری»، حافظ ‌پژوه و مدرس دانشگاه و «علیرضا مظفری»، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ارومیه به بررسی و نقد این کتاب خواهند پرداخت.

 

وی اضافه کرد: سیصد و چهل ‌و ششمین نشست مرکز حافظ‌شناسی-کرسی پژوهشی حافظ، (شنبه 30 بهمن‌) ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار می‌گردد، به ‌صورت مجازی از طریق لینک‌ های ‏@hsfezstudiescenter و ‏https://derak.cloud/hafez برگزار خواهد شد و ورود برای تمامی علاقمندان آزاد است.

 

رضا زاده عنوان کرد: سلسله نشست‌های علمی مرکز حافظ‌ شناسی-کرسی پژوهشی حافظ با همکاری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مدیریت فرهنگی و مرکز پژوهش‌ های زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز و شرکت دانش‌ بنیان «ابر دراک» برگزار می ‌شود.

 

کد خبر 1148779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha