​کنارگذر تالش به هزار میلیارد تومان اعتبار نیازدارد/ اهتمام وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

محمدیاری با تاکید بر اینکه پروژه کنارگذر تالش به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد از پیگیری‌های مستمر خود برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی این طرح خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام بیشتر داشته باشد.

«حسن محمدیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، از نیاز هزار میلیارد تومانی پروژه کنارگذر تالش و پیگیری‌های مستمر خود برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی این طرح سخن گفت و اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اهتمام بیشتری داشته باشد.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پروژه کنارگذر تالش در مجلس هشتم با برآورد هزینه‌ای معادل 27 میلیارد تومان جهت اجرا به پیمانکار واگذار شد عنوان کرد: بخشی از عملیات اجرایی این پروژه به انجام رسید اما به دلیل رکود برای پیشبرد فرآیند آن به تخصیص و تزریق اعتبارات بیشتری نیاز است.

 

محمدیاری از پیشرفت کند و نه چندان مطلوب پروژه کنارگذر تالش انتقاد کرد و ضمن تاکید بر انتظارات مردم برای در اولویت قرار گرفتن این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی ابراز داشت: در راستای پیگیری مطالبات مردم از هر فرصت و ظرفیتی برای رفع موانع پیش روی پروژه کنارگذر تالش و سایر پروژه‌ها استفاده می‌کنم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس تعامل و رایزنی مداوم با تمام دستگاه‌ها و قوا در راستای حل مشکلات به ویژه موانع اجرای پروژه‌های عمرانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: تسریع در روند گازرسانی به روستاهای محروم حوزه انتخابیه از دیگر اولویت‌هایی است که روی آن متمرکز هستیم.

 

وی نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در تمام سختی‌ها و مشکلات همواره در کنار این نظام مقدس بوده و هستند بنابراین برای ما مسئولان نباید از هیچ تلاش و کوششی برای خدمتگذاری به آنان مضایقه کنیم. 

کد خبر 1148847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha