ابزارهای ایجاد اشتغال در کردستان فراهم است

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه یکی از لازمه‌های ایجاد اشتغال تامین منابع مالی است، گفت: ابزارهای ایجاد اشتغال در کردستان فراهم است.

به گزارش خبرگزری شبستان در کردستان، سیدکمال حسینی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان در جلسه شورای اشتغال استان با بیان اینکه ابزارهای اشتغال در استان فراهم شده است، اظهار کرد: یکی از لازمه‌های ایجاد اشتغال تامین منابع مالی است و ظرفیت‌های منابع مالی در استان فراهم شده است.

 

وی گفت: تبصره 18 قانون بودجه یکی از ظرفیت‌های تامین منابع مالی است که اعتبارات در بخش‌های مختلف ابلاغ شده و در دبیرخانه امور اقتصاد و دارایی استان طرح‌ها معرفی و بانک‌ها مشخص شده است.

 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کردستان اضافه کرد: مانده مرحله پنجم، اعتبارات پایدار روستایی ابلاغ شده و قرار است تا هفته آینده از محل بازپرداخت تسهیلات پایدار روستایی از طرف وزارتخانه به استان ابلاغ شود.

 

حسینی اعلام کرد: تسهیلات پایدار روستایی در مناطق مرزی از جمله استان کردستان چهار درصد سود دارد و 48 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: تجربه نشان می‌دهد صرفا پرداخت تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال نمی‌شود بلکه باید مدیریت لازم شود و از ظرفیت منابع بانکی به درستی استفاده شود.

کد خبر 1148852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha