جام فوتبال مبعث به همت اهالی مساجد محله هرندی برگزار می‌شود

حجت‌ الاسلام قاسمی گفت: مسابقه بزرگ فوتبال پسران جام مبعث به همت اهالی مساجد محله هرندی و با همراهی اداره ورزش و اداره فرهنگی شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۱۲ برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «غیاث الدین قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه الحمدالله طی یک سال اخیر شبکه خوبی از مساجد محله هرندی تهران تشکیل شده است، اظهار کرد: برگزاری اجتماع فاطمی، همایش بزرگ محکومیت صهیونیست ها و توزیع کمک های مومنانه میان نیازمندان از جمله دستاوردهای این همدلی مساجد محله هرندی بوده است.

 

امام جماعت مسجدالاقصی واقع در تهران محله هرندی افزود: مسابقه بزرگ فوتبال پسران «جام مبعث» با همراهی مساجد محله هرندی در سطح این محله برگزار می شود که تاکنون فرآیند ثبت نام از علاقه مندان و شرکت در این مسابقه به خوبی انجام شده است و از روز شنبه، سی ام اسفندماه از بین تیم های مختلف آغاز می شود.

 

وی افزود: مسابقه بزرگ فوتبال پسران جام مبعث با همراهی اداره ورزش شهرداری منطقه 12 تهران و اداره فرهنگی شهرداری ناحیه 4 منطقه 12 تهران و مدیریت محله شهید هرندی برگزار می شود.

 

قاسمی گفت: برگزیدگان مسابقه بزرگ فوتبال پسران جام مبعث در محله هرندی و جشن بزرگ عید مبعث پیامبر (ص) که دوشنبه، هشتم اسفند ماه در مسجدالاقصی برگزار می شود، معرفی و هدایای ارزشمندی به آنان تقدیم می شود.


قاسمی در پایان گفت: کار بزرگ دیگری که از نیمه دوم اسفند ماه و با همکاری مساجد محله هرندی صورت خواهد گرفت، کاشت درخت در بخش هایی از این محله است که محل اجتماع معتادان بوده است، این کار اکنون مراحل برنامه ریزی خود را طی می کند. انشاءالله با همراهی شهرداری ناحیه 4 منطقه 12 تهران در سطح وسیع در محله هرندی برگزار می شود.

 

کد خبر 1148949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha