نیازمند کار جهادی در تبیین باورهای اصیل انقلابی هستیم

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به تحرکات سوء دشمن در فضای مجازی، گفت: امروز نیازمند کار جهادی در راستای تبیین ارزش ها و باورهای اصیل انقلابی در فضای رسانه ای و مجازی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در جمع تعدادی از خانواده های معظم شهدا اظهار داشت: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا در مسیر آرمان‌های امام راحل با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری به امید خدا تا آخرین قطره خون فداکاری می‌کنند.

وی با تأکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا گفت:  فرهنگ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه پررنگ شود، چراکه این فرهنگ نشان پای بندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها مسئولیت نهاد خاص نیست، تصریح کرد: با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانیم برای خدمت بی منت به مردم و مقابله با مشکلات همت کنیم.

آل هاشم رمز پیروزی کشور در تمامی عرصه‌ها و نیز نتیجه گیری از آرمان‌های امام راحل را اطاعت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امروز چند دهه از دفاع مقدس گذشته است و ملت ایران با پایبندی به ارزش‌های شهدا در مقابل دشمنان ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به تحرکات سوء دشمن علیه نظام اسلامی ایران در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: امروز نیازمند کار جهادی در راستای تبیین ارزش ها و باورهای اصیل انقلابی در فضای رسانه ای و مجازی هستیم.

کد خبر 1148994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha