زنان جایگاه و مقام بالایی در اسلام دارند

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اينكه دین مبین اسلام جایگاه و مقام بسیار بالایی را برای زنان قرار داده است گفت: حضرت زینب کبری (س) در جریان کربلا نقش اثرگذاری داشت، خطبه خواند و کاخ یزید را بر سر وی خراب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» شامگاه (چهارشنبه ۲۷ بهمن) در مراسم عزاداری شهادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ذکر خداوند سبحان آرامش‌بخش است و کمک می‌کند تا ما غافل نباشیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اينکه باید خداوند و پیامبر اکرم (ص) را همیشه در نظر داشته باشیم و از آنها غافل نشویم افزود: ذکر صلوات آثار بسیار فراوانی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه هیئات، خیمه‌های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند اذعان کرد: ضرورت دارد همه ما نسبت به موضوع امام‌شناسی توجه کنیم.

 

حجت‌الاسلام حاجتی تصریح کرد: حضور در مجالس و مراسم گرامیداشت شهدا و اهل بیت (ع) جایگاه ویژه‌ای دارد و مانند قرار گرفتن در برابر دشمنان است.

 

وی با بیان اينكه دین مبین اسلام جایگاه و مقام بسیار بالایی را برای زنان قرار داده است عنوان کرد: حضرت زینب کبری (س) در جریان کربلا نقش اثرگذاری داشت، خطبه خواند و کاخ یزید را بر سر وی خراب کرد.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان در ادامه به بیان مسائلی در رابطه با نقش حضرت زینب (س)، جایگاه مجالس اهل بیت (ع) و پيشرفت و دستاوردهای ایران اسلامی پرداخت.

 

کد خبر 1149018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha