کانون «امام علی (ع)» گندمان از برترین های فهمای کشوری در رواق فیلم

کانون فرهنگی هنری «امام علی (ع)» گندمان با ثبت فعالیت های گسترده خود در سامانه بچه های مسجد موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر کشوری در رواق فیلم سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ شد.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان شهرستان بروجن با در اختیار گذاشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اعضای خلاق، پاتوقی برای جوانان با استعداد انقلابی در زمینه های مختلف شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: فعالیت اعضای کانون در رواق فیلم باعث شده است تا عنوان شایسته تقدیر کشوری برای این کانون در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ به دست آید.

 

وی ابراز کرد: حضور مربیان و اساتید رشته های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ... باعث شده است تا جوانان پس از حضور در مسجد استعداد خود را شکوفا کنند.

 

غیاثی ابراز کرد: شناسایی استعدادهای درخشان از بین جوانان، آموزش جوانان در رشته های مورد دلخواه با دعوت از مربیان باتجربه از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی و سایر برنامه های فرهنگی است.

 

وی گفت: برپایی نمایشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، مسابقه پخت غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از جمله فعالیت ‌های اصلی این کانون محسوب می ‌شود.

 

غیاثی همچنین راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات به افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها و ارگان های مرتبط، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد از دیگر فعالیت های این کانون بوده است.

 

کد خبر 1149079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha