عملگرایی پاشنه آشیل جذب سرمایه گذاران در شهر شیراز است

مصفا گفت: عملگرایی پاشنه آشیل جذب سرمایه گذاران در شهر شیراز است و برای جذب سرمایه گذاران باید امنیت روانی برای آنها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید مصفا» امروز (پنج شنبه 28 بهمن) در نشست برون رفت از چالش‌ ها و توسعه سرمایه گذاری گفت: برای استفاده از ظرفیت های شیراز و توسعه و رونق اقتصادی باید از تمام توان مجموعه شهرداری شیراز برای رفع موانع سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

 

معاون مالی اقتصادی شهرداری شیراز افزود: شورای اسلامی ششم شهر و شهردار شیراز به موضوع سرمایه گذاری نگاه اولویتی دارند و شفافیت در پروژه ها و حضور و هم اندیشی سرمایه گذاران اتفاقات خوبی در حوزه های اقتصادی و اجتماعی شیراز رقم خواهد زد

 

وی اضافه کرد: معرفی پروژه ‌های موفق سرمایه‌ گذاری در شهر شیراز با حمایت شورای اسلامی شهر، مشوق سرمایه‌ گذاران است و توسعه اقتصادی شهر، سرانه فرهنگی و تفریحی شهروندان را در پی دارد.

 

مصفا تاکید کرد: عملگرایی پاشنه آشیل جذب سرمایه گذاران در شهر شیراز است و برای جذب سرمایه گذاران باید امنیت روانی برای آنها ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: شیراز نیازمند بهره گیری از توان سرمایه گذاران بومی و ایرانی و ایرانیان مقیم خارج از کشور و سرمایه گذاران خارجی است  و استفاده از سرمایه گذاری بین المللی در زمینه گردشگری و تفریحی در اولویت های شهرداری شیراز است.

 

معاون شهرداری شیراز اضافه کرد: اراضی بایر در سطح شهر با مالکیت شهرداری یا بخش خصوصی و یا دیگر سازمان ها را می توانیم به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

 

وی تصریح کرد: فعالیت های سازمان سرمایه گذاران تخصصی است و نظارت های شورایی و قانونمند بودن روند مناسبت ها با هدف کاهش اطاله ورود سرمایه گذاران انجام می شود و سرمایه گذاری و مشارکت مردم در پروژه های شهری موجب اشتغال می شود.

 

کد خبر 1149144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha