نماز جمعه، پایگاهی برای رفع مشکلات است

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به فعال و پویا بودن پایگاه نماز جمعه بروجرد، گفت: در این پایگاه دینی عبادی، بسیاری از مشکلات مردم و جامعه مطرح و پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، امروز(28بهمن)، در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد، با اشاره به در حال تکمیل شدن مصلی نماز جمعه در بروجرد، اظهارداشت: به فضل الهی مصلی جدید نماز جمعه، محل انجام کارهای فرهنگی بزرگ خواهد بود.

 

امام جمعه بروجرد افزود: با تکمیل شدن مصلی نماز جمعه در این شهرستان دیگر مشکلی بابت مکانی برای انجام کارهای فرهنگی نخواهیم داشت.

 

وی نمازجمعه شهرستان بروجرد را یک نماز جمعه پویا و فعال خواند و عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ومعضلات بروجرد در نماز جمعه مطرح و پیگیری می شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که در حال پیگیری است، تسریع در صدور مجوز کارهای تولیدی بوده که در این راستا، قرارگاهی در شهرستان با حضور فرماندارمحترم ودستگاه های مسئول تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام معظمی، مسئول ستاد ضمن ارائه گزارش پیرامون فعالیت های صورت گرفته، خاطرنشان کرد: کار کردن در ستاد نمازجمعه شهرستان باید بر مبنای کار تشکیلاتی باشد و امید است که در آینده نزدیک شاهد یک تشکیلات بزرگ فرهنگی در ستاد باشیم.

کد خبر 1149153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha