وظیفه امام جمعه ایجاد وحدت و آرامش در جامعه است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه رضایت عمومی مردم اولویت کاری ما است، گفت: وظیفه امام جمعه ایجاد فضای وحدت و آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«محمدجواد باقری‌ارومی» امروز(پنجشنبه، ۲۸ بهمن) در آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان که در محل سالن حضرت نبی‌اکرم(س) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: نهاد نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، ایمان، بصیرت و اخلاق است.

 

امام جمعه بندر آستارا به اهمیت شورای فرهنگ عمومی در توسعه فرهنگی جامعه اشاره کرد و افزود: هنجارهای جامعه باید در این شورا عملی شود.

 

وی با بیان‌اینکه نهاد نماز جمعه در رابطه با بیان مشکلات مردم مطالبه‌گری می‌کند، تصریح‌کرد: پیگیری برطرف کردن مشکلات نیز در اولویت نهاد است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه عدالت‌خواهی فریاد زدن نیست، گفت: وظیفه امام جمعه ایجاد فضای وحدت و آرامش در جامعه است.

 

امام جمعه بندر آستارا ادامه داد: همه جریان‌ها و گروه‌های فکری باید با یکدیگر وحدت و همدلی داشته باشند تا پیشرفت و توسعه را شاهد باشیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه رضایت عمومی مردم اولویت کاری ما است، گفت: امروز به عنوان فرزند آستارا در خدمت شما هستم و تمام توان و تلاش خود را برای در کنار شما بودن و اعتلای حقیقی و واقعی آستارا به کار می‌گیرم.

 

گفتنی است، در پایان این آیین حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی به عنوان امام جمعه جدید بندر مرزی آستارا معارفه شد.

کد خبر 1149165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha