فنی و حرفه ای رابطه اش را با بازار صنعت  و شرکت ها افزایش داده است

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: رابطه خودمان را با بازار صنعت و شرکت‌ها افزایش و پیشنهاد محیط کار را به مدیران بازاری و علاقمند داده ایم.

«جلال شهریاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: مسئولان و کارشناسان برای خدمت رسانی به مردم  گام بردارند و در تمام لایه های جامعه نقش ایفا کنند.

 

 مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: باید در قالب یک جهاد برنامه خارج از قاعده معمول و عادی به سمت جامعه بیاییم و برای مردم تبیین کنیم که باید سهم خود را در گام دوم انقلاب بگذاریم که این مسئولیت بسیار مهم است و اصول را در اصل کارآفرینی داریم که انگشت اشاره به سمت خودمان ببریم تا بتوانیم مشکل را حل کنیم.

  

شهریاری تصریح کرد: جوانان ما کار خیر و منفعت عامه انجام می‌دهند اگر این تعداد زیاد شوند مشکل حل خواهد شد و باید این را برای مردم تبیین کرد که خودمان برای خودمان نقش ایفا کنیم در سیستان و بلوچستان  سرمایه‌دار کم نداریم اما برخی از سرمایه گذاران، سرمایه های خود را به کار کاذب زده اند کاری که در جهت تولید نیست.

 

وی با بیان اینکه هر چقدر که فاصله بین مردم و مسئولین کمتر شود گرفتاری‌ها کمتر می شود، افزود: رابطه خود را با بازار صنعت و شرکت‌ها افزایش دادیم بین این بازارها و افراد مدیران بازاری افراد علاقه مند را پیدا کرده و پیشنهاد محیط کار را به آنها داده ایم؛ برخی از این واحدهای صنعتی وارد کار و  بسیاری از واحدها اعلام کردند  افراد به کار گرفته را در سمت‌های خود جذب و به کارگیری می‌کنند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما کمبودها را جبران کردیم و یک گام فراتر نیز گذاشته‌ایم و تعدادی را هم جذب کرده و در برخی جاها کاستی را به نقطه قوت تبدیل کردیم. 

 

شهریاری گفت: امروز دولتی روی کار آمده است که شوخی ندارد کار تعریف کرده که هرجا محور کار و اگر بر اساس مبنا و اعتقاد کار نشود با آن برخورد می‌شود وقتی اعتقاد چاشنی کار ما باشد حاصل آن دولت انقلابی می شود که تلاش برای رضای خدا است باید این مسئله تبیین شود نقاط قوت ذکر و جلوگیری از دستبرد به بیت المال و باید یک تغییر نگرش ایجاد شود که بسیاری از هزینه ها را از روی دوش نظام کاهش دهیم.

کد خبر 1149195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha