برای نجات اخلاق و معنویت راهی جزء تمسک به معارف اهل بیت(ع) نداریم

رحمتی منتخبین دوره «بی‌نهایت» را افسران جبهه جهاد تبیین دانست و گفت: استکبار جهانی به شکل ناجوانمردانه، با بهره‌گیری از ابزارهای متعدد، از جمله رسانه ‌های ارتباط جمعی، جوانان ایران زمین را مورد تهاجم فرهنگی و اعتقادی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مالک رحمتی» در مراسم دورهمی منتخبین دوره‌های مجازی «بی‌نهایت» که در مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد، این طرح را دوره‌ای انسان‌ساز ‌ارزیابی و اظهار کرد: این دوره تربیتی، بسیار هوشمندانه، تخصصی، عمیق و با رعایت تمام جوانب طراحی شده و بدون شک دستاوردهای بسیاری به همراه خواهد داشت.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی «کشف استعداد و توانمندی‌ها»، «ایجاد تحول در زندگی» و «رسیدن به جایگاه انسان متعالی» را از مهم‌ترین دستاوردهای دوره‌ تربیتی «بی‌نهایت» برشمرد و افزود: معتقدم از دل این دوره تربیتی، جوانان آینده ‌ساز و مردان بزرگی بیرون خواهند آمد چرا که بزرگی آدمی، وابسته به میزان انسانیت آن‌هاست و شما عزیزان در این دوره معرفتی، انسانیت را به خوبی آموخته ‌اید.

 

وی به اهمیت نقش ‌آفرینی منتخبین این دوره در جامعه و متناسب با شرایط روز نیز اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به شکل ناجوانمردانه، با بهره‌گیری از ابزارهای متعدد، از جمله رسانه ‌های ارتباط جمعی، جوانان ایران زمین را مورد تهاجم فرهنگی و اعتقادی قرار داده است.

 

رحمتی با بیان اینکه بنابراین یکی از وظایف منتخبین دوره «بی‌نهایت» ورود به عرصه جهاد تبیین برای مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است، گفت: نیاز انسان‌ های آزاده جهان به آشنایی با سیره امام رضا(ع) و توسعه ظرفیت پذیرش دوره‌ تربیتی «بی‌نهایت» ضروری و مهم است.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منتخبین دوره «بی‌نهایت» را افسران جبهه جهاد تبیین دانست و گفت: با توجه به وجود مکتب ‌ها و اندیشه‌های خرافاتی و مدعیان دروغین حقوق بشر، روز به روز اخلاق و معنویت در دنیا آسیب بیشتری می‌بیند و برای نجات اخلاق و معنویت، راهی جزء تمسک به معارف اهل بیت(ع) و معارف رضوی نداریم.

 

وی تصریح کرد: وظیفه شما منتخبین و نخبگان، معرفی سیره اهل بیت(ع) در قالب جهاد تبیین است و با توجه به شرکت در دوره تربیتی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، شما به نوعی از امام رضا(ع) ماموریت حضور در این جهاد تبیین را دریافت کرده‌اید و سفیر ایشان محسوب می‌شوید و با تکیه بر چهار عنصر توجه، توسل، تحول و تعالی می‌توانید در این مسیر نورانی قدم بردارید.

کد خبر 1149215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha