حل مشکلات مردم در گرو ورود مسئولان به بطن جامعه است

حجت‌الاسلام شایان گفت: در عرصه مسئولیت و خدمت بی منت خیلی وقت ها باید از پشت میز و اتاق کار بیرون آمد و وارد بطن جامعه شد و در میان مردم قرار گرفت تا دقیق تر در جریان مشکلات و مطالبات عمومی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسام«علی شایان» ظهر امروز(جمعه، 29بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه گوراب‌زرمیخ با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان اظهار کرد: از مسئولان انتظار می‌رود نامه‌هایی که مردم در سفر ریاست جمهوری ارائه داده‌اند، پیگیری لازم را به عمل آورند تا با پاسخگویی به این نامه ها زمینه تحقق مطالبات مردمی فراهم شود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ افزود: از دولتمردان تقاضامندیم که بسترهای لازم برای اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان را محقق سازند.

 

وی با بیان اینکه در زمینه آب شرب گوراب زرمیخ و روستاها اقداماتی انجام پذیرفته منتهی هنوز آن کیفیت لازم را ندارد و نیاز به پیگیری مجدد است گفت: مسئولیت در نظام اسلامی باید مردمی باشد و برای حل مشکلات باید فقط به گزارش ها بسنده نکرد و وارد میدان شد و بازدیدهای میدانی داشت.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: خیلی وقت‌ها باید مستقیما از زبان مردم کوچه و بازار مشکلات و معضلات و نارسایی ها را شنید تا در صدد حل و رفع آن مشکل تلاش کرد.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ بیان کرد: در عرصه مسئولیت و خدمت بی منت خیلی وقت ها باید از پشت میز و اتاق کار بیرون آمد و وارد بطن جامعه شد و در میان مردم  قرار گرفت تا دقیق تر در جریان مشکلات و مطالبات عمومی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز ایران اسلامی به جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر می کنیم  مردم نشان دادند مانند همیشه وفادار به آرمان های انقلاب و پای کار هستند.

کد خبر 1149278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha