جهاد تبیین باید مورد توجه همگان قرار گیرد 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان ارتش توجه به جهاد تبیین را دوباره مورد بحث و توجه قرار دادند بنابراین جهاد تبیین باید مورد توجه همه ما قرار بگیرد و در این راه آگاه کردن مردم نکته بسیار مهمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» ظهر امروز ۲۹ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: نزول باران رحمت الهی، اعطای فرزند صالح، افزایش مال و ثروت و بهشت از ثمرات استغفار است.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: حضرت زینب (س) در محیطی تربیت شد که محل فرود ملائکه بود و یکی از فضائل اخلاقی آن بانوی مکرمه، مدیریت بحران بود که بعد از واقعه کربلا به خوبی همه چیز را مدیریت کرد.

وی ابراز کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر، استقامت و شجاعت بود آن بزرگوار راضی همواره به رضای خدا بوده و عزت نفس بالایی داشتند.

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز، خاطرنشان کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) در جمع مردم تبریز تاکید کردند؛ استمرار انقلاب و حرکت انقلابی به معنای این است که اهداف انقلاب را در نظر داشته باشیم زیرا این مهم موجب تشکیل جامعه و تمدن نوین اسلامی می شود.

خطیب جمعه رودبار جنوب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان سفارش کردند؛ ببینید دشمن کجا را مورد هدف و هجمه قرار داده همان جا در مقابل دشمن بایستید.

وی یادآور شد: همچنین رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان ارتش توجه به جهاد تبیین را دوباره مورد بحث و توجه قرار دادند بنابراین جهاد تبیین باید مورد توجه همه ما قرار بگیرد و در این راه آگاه کردن مردم نکته بسیار مهمی است.

حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: در تاریخ نداریم که پای یک قرار داد ننگین را یک روحانی امضا کرده باشد، روحانیت شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

امام جمعه رودبار جنوب در خاتمه تصریح کرد: در تشکیل خانواده باید به تعالیم اسلامی روی بیاوریم ما باید نگاه آرمانی و الهی به تشکیل خانواده داشته باشیم بنابراین ضرورت دارد که اعضای خانواده از یکدیگر شناخت کافی داشته باشند.

کد خبر 1149290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha