مدیران جامعه باید از شبهه افکنی جلوگیری کنند

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مدیران جامعه باید ا از شبهه افکنی جلوگیری کنند، گفت : مدیران نباید خوراک رسانه‌های خارجی را فراهم کنند این امر موجبات بهره‌برداری دشمن را فراهم می کند و مخرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین » امروز (جمعه، 29 بهمن ) یکی از اهداف حکومت الهی را تامین معاش و رفاه مردم دانست و گفت: فسادها، اختلاس ها و دست اندازی به اموال مردم از بی دینی نشات می گیرد و این درحالی است که نظام اسلامی بدنبال حفظ تقویت دین و ایمان مردم است و بر همین اساس توصیه امام(ره) و مقام معظم رهبری حفظ ایمان و دیانت مردم است.

 

امام جمعه انزلی به دیدار روز گذشته رهبری و تاکید ایشان بر تداوم اهداف امام و انقلاب، اشاره کرد و افزود: اگر این مهم محقق نشود دین و اسلام از بین می‌رود زیرا هدف در انقلاب اسلامی استقرار اسلام بود و این را در فریاد امام برای حفظ اسلام در سال 1342 می‌توان به روشنی دریافت.

 

وی تصریح کرد: چشم انداز انقلاب اسلامی رسیدن به حاکمیت اسلامی است و رهبری در بیاناتشان فرمودند استکبار 2 هدف را دنبال می کند و آن موارد افزایش فشار برای ساقط کردن نظام اسلامی و جدایی مردم از نظام و رهبری است.

 

وی اضافه کرد: این پیوستگی مردم با نظام و رهبری است که تاکنون این نظام را حفظ کرده و برای رسیدن به این هدف دشمن فشار اقتصادی و دور کردن مردم از رهبری را در دستور کار خود قرار داده اما با هوشیاری رهبری و مردم و توکل به پروردگار تاکنون موفق نشده‌اند به خواسته خود برسند.

 

حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: دشمن با انجام حمله گسترده رسانه ای تغییر باورها علیه مسئولین نظام را دنبال می کند، این توطئه های گسترده علیه نظام اسلامی و مردم با وجود کرونا و کم‌کاری دستگاه‌های تبلیغی داخلی و دستگاه‌های متولی فرهنگ و تعلل مدیریتی در برخی از مجموعه‌ها دیده می‌شود. در انزلی هم این موارد را می توان مشاهده کرد اگر مسئولین در این رابطه کاری نکنند خود کاری خواهم کرد.

 

وی بد بیان اینکه رهبری جهاد تبیینی را در مقابل توطئه دشمنان از ابزارهای مهم مقابله می‌داند ابراز داشت: دشمن امروز از همه جوانب در حال حمله است و ما باید مقابله کنیم. اگر در مقابل حملات دشمن ایستادگی نکنیم به مرزهای ما وارد می‌شوند.

 

امام جمعه انزلی خاطرنشان کرد: باید با اعلام فراخوان برای مردم روشنگری شود تا مردم همچون دوران دفاع مقدس بتوانند در بخش‌های مختلف موثر واقع شوند و دولت نیز از آنها حمایت کند. در بخش رسانه‌ای هم با بیان پیشرفت‌ها و واقعیت‌ها نباید اجازه دهیم چهره رژیم طاغوت شایسته نشان داده شود.

 

وی تاکید کرد: در بخش مدیریتی جامعه هر سه قوا باید اولویت اقتصادی و رسانه‌ای را در دستور کار خود داشته باشند این مجموعه اول باید شگردهای دشمن، راههای مقابله با دشمن، مدیریت ضعیف و مسببین این نارسایی‌ها را شناسایی و از گردونه خارج کند.

 

امام جمعه انزلی با بیان اینکه مدیران جامعه باید مراقب باشند تا از شبهه افکنی جلوگیری کنند و خوراک رسانه‌های خارجی را فراهم نکنند افزود: متاسفانه برخی مسائل در عرصه رسانه‌ای دیده می شود که موجبات بهره‌برداری دشمن را فراهم می کند و برای فرهنگ جامعه مخرب است بطور مثال در خرابکاری که در صدا و سیما پیش آمد نفوذی ها می بایست شناسایی شوند تا جامعه دچار اضطراب نشود.

 

حجت الاسلام شمس الدین با انتقاد از انعکاس برخی مطالب بررسی و تائید نشده در رسانه ملی، گفت: این موارد باعث تشویش اذهان می شود و اینگونه اطلاع رسانی ها و مبارزه با فساد خطاست.

 

وی تاکید کرد: امروز اولویت میهن اسلامی اصلاح مدیریت کشور است اگر مدیریت درست انتخاب شود فساد از جامعه ریشه کن می شود اگر این موارد هنوز دیده می شود به خاطر تعلل و ترک فعل هاست با عملکرد درست مدیر، جامعه چنین نمی شود متاسفانه صدا و سیما هم ضعیف عمل می کنند.

 

خطیب جمعه انزلی با اشاره به روند آزاد سازی سواحل خاطرنشان ساخت: صدا و سیما آزادسازی را نشان می دهد ولی خود در مجموعه زیباکنار فضاهای ساحل دریا را تصرف کرده است آیا این انصاف است ؟ نباید برای بیشتر دیده شدن خبری برخی مطالب را نشر دهیم که دشمن از آن سوء استفاده کند این به صلاح نیست.

کد خبر 1149299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha