برگزیدگان مسابقه «فجر انقلاب» توسط کانون «ارشاد» جونقان تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه «فجر انقلاب» که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهر جونقان برگزار شده بود تجلیل شدند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برگزیدگان مسابقه «فجر انقلاب» که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهر جونقان برگزار شده بود تجلیل شدند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجوانان و آشنایی با اتفاقات زمان انقلاب و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد از اهداف برگزاری کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان است.

 

وی ادامه داد: سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن، راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور نوجوانان و جوانان در روزهای انقلاب از موضوعاتی است که شرکت کنندگان باید پیرامون آن نقاشی کنند.

 

بهرامی این مسابقه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار شد که با استقبال نوجوانان شهر جونقان همراه بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه فجر انقلاب با حضور امام جمعه و رئیس موسسه امام حسین (ع) شهر جونقان در مسجد زینب کبری (س) برگزار شد.

 

کد خبر 1149379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha