نوجوانان خمینی شهری دست بوس پدرانشان شدند

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی علیه‌السلام، دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان با همکاری شهرداری خمینی شهر جشنی با موضوع روز پدر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان خمینی شهر، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر با مشارکت دفتر هم ‌‌اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان میزبان برگزاری جشن روز پدر ویژه نوجوانان خمینی شهر با حضور پدرانشان در سالن بصیرت شهرداری شد.

این مراسم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون بسیج هنرمندان استان اصفهان و برخی دیگر از مسئولان شهرستان همراه بود.

در این مراسم برنامه های شاد و متنوع ویژه ای به مناسبت میلاد حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر توسط هنرمندان نوجوان خمینی شهر اجرا شد.

محمد جواد حاجیان سرپرست دفتر هم اندیشی فرهنگ و هنر نوجوان هدف از برگزاری این جشن ها را  ایجاد فضای صمیمی و عاطفی بین فرزند و پدر ، همچنین بیان احساسات و شکوفایی عواطف بین آن‌ها شمرد.

لازم به ذکر است صفر تا صد اجراهای جشن تجلیل از پدران زحمتکش توسط نوجوانان صورت گرفت که برخی از آن ها شامل مسابقه دوبله توسط پدران، دکلمه، موسیقی در ارتباط با روز پدر و نقالی در مورد حکایت های قدیمی شهرستان خمینی شهر بود که از شاخص ترین بخش های آن می‌توان‌ به دستبوسی نوجوانان از پدرانشان اشاره کرد که فضای بسیار زیبا و احساسی را به ارمغان آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1149409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha