نمایش «یک صبح برفی» در نمایشگاه «درخت زندگی»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از نمایش اثر هنری «یک صبح برفی» هنرمند شاخص آران و بیدگلی در نمایشگاه گروهی « درخت زندگی» نگارخانه «همه» تهران خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اثر هنری هنرمند عرصه نقاشی شهرستان آران و بیدگل، در نمایشگاه گروهی «درخت زندگی» نگارخانه «همه» تهران به نمایش گذاشته شد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه گروهی آثار هنری ۱۰۷ هنرمند حرفه ای و متخصص نقاش و مجسمه ساز در رشته های نقاشی، چاپ دستی، حجم و عکاسی در دو سالن برای بازدید علاقه مندان به نمایش در آمده است.


ضابطی گفت: اثر محمدرضا شیروانی زاده با عنوان «یک صبح برفی» و سبک انتزاعی با تکنیک رنگ و روغن و اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه نمایشگاه «درخت زندگی» از ۲۹ بهمن ماه سال جاری تا ۲۰ اسفند دائر است خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به گالری همه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به زعفرانیه، پلاک ۲۸۸۰، گالری «همه» با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراجعه و یا از طریق درگاه اینترنتی https://galleryinfo.ir/Events/fa به صورت مجازی بازدید کنند.

 

ضابطی حضور هنرمندان رشته نقاشی شهرستان را در جشنواره ها و نمایشگاه های کشوری بویژه پایتخت مایه افتخار دانست و افزود: این امر حاصل همراهی و تعامل جامعه هنری شهرستان با این اداره و پویایی هنر در این شهرستان است.

کد خبر 1149701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha