اقتصاد مقاومتی راهبرد علمی و براساس وضعیت اقتصادی کشور است

آیت الله علما، گفت: اقتصاد مقاومتی راهبرد علمی و براساس وضعیت اقتصادی کشور است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده است.

 آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: اقتصاد ما هیچ راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و باید از تمام توان داخلی برای تقویت بنیه اقتصادی کشور استفاده کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور است، و باید با اتکا به توان داخلی و خودکفا شدن، کشور را از توطئه‌های دشمنان علیه اقتصاد کشور مصون نگه داریم.
 

 

وی خاطر نشان کرد: تنها راه عزت کشور پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و مدیریت صحیح و کارآمد است، وباید مدیریت در کشور را توانمند و کارآمد کنیم و با استفاده از اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه کنیم.

 

 

آیت الله علما تصریح کرد: دشمنان ملت ایران اقتصاد کشور را مورد هدف قرار داده اند و از این رو باید مراقب توطئه‌های آنان باشیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی ضروری است که وابستگی‌های خارجی تقلیل یافته و برای افزایش تولید داخلی کشور و خوداتکایی تلاش کرد.

 

 

وی در پایان گفت: تبین اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور در برابر سختی‌ها و تحریم‌ها است که منجر به رشد و پیشرفت اقتصادی کشور می‌شود. امروز عرصه‌ی اقتصاد، به‌خاطر سیاست‌های خصمانه آمریکا، یک عرصه کارزار است و کشور ارزشمندترین جوانها و منابع را دارد. 

 

کد خبر 1149771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha