رسانه های امروز، ابزار و فضای جهاد تبیین هستند

افشار صفوی گفت:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبتنی بر جهاد تبیین، رسانه‌های امروزی، ابزار و فضای جهاد تبیین هستند و نشر محتوا، همچنان مانند زمان انقلاب، باید از سمت حوزه‌های علمیه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هادی افشار صفوی» در نشست بصیرتی مدرسه علمیه امام سجاد(ع) به تبیین نقش رسانه در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: رسانه‌های آن زمان همچون اعلامیه‌ها، نوار‌ها و منبرها، باعث رشد انقلاب اسلامی در بین مردم بود، که مراکز نشر این محتوا‌ها، حوزه‌های علمیه بودند.

 

مدیر شبکه سراسری رادیو زیارت تحقق جهاد تبیین را در گرو حضور طلاب در عرصه رسانه دانست و عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبتنی بر جهاد تبیین، رسانه‌های امروزی، ابزار و فضای جهاد تبیین هستند و نشر محتوا، همچنان مانند زمان انقلاب، باید از سمت حوزه‌های علمیه باشد.

 

وی اضافه کرد: تمام ضربه خوردن‌ها و مشکلات از بی‌تقوایی و کم‌کاری است، لذا حوزه‌های علمیه علاوه بر شبکه‌سازی باید کلاس رسانه و آموزش کار رسانه‌ای را داشته باشند.

 

افشار در عرصه جهاد تبیین حوزویان، رسانه و شبکه سازی را دو ضرورت معرفی کرد، و گفت: هر طلبه باید یک شبکه پنجاه نفری از افراد مختلف را داشته باشد، تا بتواند، آنان را تغذیه فکری کند، در غیر این صورت باید پاسخ‌گوی خون شهیدان و کسانی که برای این انقلاب زحمت کشیدند، باشد.

 

مدیر شبکه رادیو زیارت گفت: تعالیم حیات‌بخش ناب اسلام، تنها منحصر به عصر ظهور اسلام در جزیره‌العرب نبود، بلکه انقلاب اسلامی نشان داد، که قرآن و استفاده از آن، فقط منحصر به دوران صدر اسلام نیست، بلکه همواره باید روح قرآن، در جامعه اسلامی پیاده شود.

 

وی ادامه داد: امام راحل با تمسک به آیه "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم" توانستند در مقابل حکومت پهلوی، که تا دندان مسلح بود، ایستادگی کنند، و آنها را شکست دهند.

 

افشار با تشریح فضای خفقان دوران پهلوی و خیانت‌های آن رژیم منحوس گفت: با آمدن انقلاب اسلامی، ذلت جای خود را به عزت، و خفقان و وابستگی جای خود را به استقلال و آزادی بخشید، و بروز و ظهور تحولی را که امام خمینی(ره) در جامعه آن زمان ایجاد کردند، هم اکنون بعد از گذشت ۴۳ سال، در جامعه امروزی دیده می‌شود.

 

مدیر شبکه رادیویی زیارت خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با عمل به قرآن آغاز شد، و با همین عمل ادامه خواهد داشت، تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(ارواحناه فداه) برساند.

کد خبر 1149838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha