رفع مشکلات اقتصادی نیازمند نگاه فرابخشی مدیران دستگاه های اجرایی است

عباسی گفت: حل مسائل و مشكلات مربوط به حوزه های اقتصادی، نیازمند نگاه فرابخشی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل استاندارد این استان، اظهار کرد: تنها با تكیه به نگاه سازمانی نمی توان مشكلات را از پیش رو برداشت بلكه باید برای از پیش رو برداشتن موانع همه دست به دست یكدیگر داده و تلاش جمعی كنیم.

 

« شهریار عباسی»  یادآور شد: در شرایط سخت اقتصادی كه دولت با آن مواجه است، در راستای حل مشكلات باید شاهد هم افزایی و همكاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی با یكدیگر باشیم.

 

وی با بیان اینكه بخش های اقتصادی و صنعتی كشور مانند زنجیر به یكدیگر متصل هستند، افزود: ایجاد مشكل و وقفه در كار هر كدام از بخش ها، فعالیت های مربوط به سایر حوزه ها را نیز با اخلال روبرو می كند، لذا از اداره کل استاندارد استان به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی و کلیدی انتظار می رود در این مهم یاری گر واحدهای تولیدی و خدماتی در بستری امن باشد.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در پایان خواستار تبیین سازی نقش استاندارد در سلامت کالاهای مصرفی شد و  خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم هستیم که این مهم با کمک صدا و سیما و رسانه های مختلف امکان پذیر است.

 

« مهناز همتی» مدیرکل استاندارد ایلام با ارائه گزارشی از عملکرد استاندارد ایلام از ابتدای سال تا کنون، خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد ایلام اقدامات موثری جهت واگذاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی و تقویت این بخش در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم خواهد داشت و امیدواریم با تعامل و همراهی همه بخش‌ها و مسئولین امر شاهد پیشرفت اهداف استاندارد در استان باشیم.

کد خبر 1149905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha