برای ساماندهی محل دفن زباله آستارا نیازمند اعتبار هستیم

رضایی‌پور به طرح ساماندهی دفن زباله شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: برای اصلاح و ساماندهی محل دفن زباله آستارا نیازمند اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۱ اسفند) در جلسه کارگروه پسماند این شهرستان که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: تفکیک زباله از مبدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا به مشارکت ۷۰ درصدی مردم این شهرستان در تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و افزود: با مشارکت مردم در امر تفکیک زباله از مبدا ۳۰ درصد کاهش زباله‌های خشک را شاهد هستیم.

 

وی تصریح‌کرد: چهار روستا در بندر مرزی آستارا برای طرح پایه تفکیک زباله از مبدا انتخاب شده‌اند.

 

رضایی‌پور به طرح ساماندهی دفن زباله شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: برای اصلاح و ساماندهی محل دفن زباله آستارا نیازمند اعتبار هستیم.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا در ادامه بر اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در بخش و شهر لوندویل تاکید کرد.

 

رضایی‌پور شهرستان آستارا را یک شهر رسانه‌ای دانست و خاطرنشان‌کرد: با کمک رسانه‌ها و ارائه پیشنهاد راهکارهای لازم باید آسیب‌ها را به حداقل ممکن رساند.

 

*تهدید علیه بهداشت عمومی یک از موارد ورود دستگاه قضا است

«یاسر همدمی» نیز در این جلسه با بیان‌اینکه دستگاه قضا در رابطه با حقوق عامه مردم منتظر شکایت کسی نیست، افزود: تهدید علیه بهداشت عمومی یکی از موارد ورود دستگاه قضا است.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا گفت: اگر دفن زباله‌ها به صورت غیر اصولی و خارج از برنامه انجام شود، قانون به طور قاطع با خاطیان برخورد قانونی می‌کنند و با کسی نیز در این رابطه تعارف ندارد.

کد خبر 1149960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha