پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان سمنان برپا می‌شود

بحیرایی از برپایی پایگاه‌های نیکوکاری از ۱۲ اسفند در استان خبر داد و گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «علی بحیرایی» در نشست مشترک با مدیر کل آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه طبق سنوات گذشته پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان سمنان برپا می‌شود گفت: این پایگاه‌ها از ۱۲ لغایت ۱۴ اسفندماه سال جاری برقرار هستند و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این مراکز اهدا کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه اسفندماه درست در ایام پایانی سال همزمان با ۱۴ اسفندماه به نام احسان و نیکوکاری رقم خورده است، اظهار داشت: مدارس، مراکز نیکوکاری شهرها و محل برپایی نماز جمعه میعادگاه عاشقانی که همواره دستگیر نیازمندان بوده و هستند.

 

وی شعار جشن نیکوکاری را «عیدی برای همه» عنوان کردوافزود: جشن نیکوکاری تنها به این ایام خلاصه نمی‌شود و هموطنان می‌توانند تا پایان سال هم استانی‌های خود را در این کار نیک و پسندیده یاری دهند.

 

بحیرایی بابیان اینکه ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعال است، تصریح کرد: کمیته امداد نه تنها در حوزه کمک‌های نقدی و غیر نقدی یاریگر مستمندان است بلکه ۱۶ مراکز تخصصی فرهنگی نیز برای فرهنگ‌سازی در استان سمنان فعالیت دارند و هم استانی‌ها می‌توانند به این مراکز نیز کمک کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکیدبراینکه از آموزش‌وپرورش استان سمنان انتظار می‌رود تا طبق روال هر سال در این کار خیر هر چه بیشتر مشارکت داشته باشد، ادامه داد: فضای مجازی و اپلیکیشن شاد ظرفیت خوبی تا بتواند فرهنگ احسان و نیکوکاری را بیش از پیش در جامعه نهادینه کند.

کد خبر 1150084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha