تجاری‌سازی پروژه های تحقیقاتی اساتید دانشگاه پیام نور پیگیری می شود

اوحدی گفت: مقوله دانش بنیان و صنایع خلاق و برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی در حوزه آموزشی و مهارتی پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ذبیح الله اوحدی» امروز (۲ اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مسئولیت امانت الهی است که پاسخ دارد و امیدواریم بتوانیم از این فرصت مغتنم برای خدمت استفاده کنیم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با بیان اینکه رسالت این دانشگاه نیمه دولتی آموزش از راه دور و نیمه حضوری است، گفت: ایجاد انگیزه و امید به دانشجویان، بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی، تقویت هوش علمی و قوه تحلیل دانشجویان، جهاد فرهنگی و تبیینی، عفت علمی از سیاست های کلی ما در این دانشگاه است.

 

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه در بحث جهاد تبیین، فرهنگی و علمی، ادامه داد: با این جنگ نرم فرهنگی که وجود دارد و دشمن در جهت مهندسی و مدیریت ذهن دانشجویان ما کار می کند و انحراف ایجاد کرده، مقوله جهاد تبیین بسیار ضروری است و رسالت آن در دست اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم است.

 

اوحدی بیان کرد: علم با مهارت در دانشگاه پیگیری خواهد شد و در بحث درآمدزایی نیز مقوله دانش بنیان و تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی اساتید و صنایع خلاق، برقراری تعامل با دستگاه های اجرایی در حوزه آموزشی و مهارتی پیگیری می شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به ۷۴ عضویت هیئت علمی ثابت در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۲۳۸ دانشجو کارشناسی و ارشد در واحدهای دانشگاه در سطح استان مشغول تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام«حسین مسعودی»، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان‌ جنوبی در این دیدار گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث بیان حقیقت و روایت ها همگان مسئولیت سنگینی بر عهده داریم. جامعه ما از ابتدای انقلاب رشد بسیار چشمگیری داشته اما اینقدر بمباران تبلیغاتی مسمومی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و برخی از خود تحقیری کاسبی می‌کنند که رهبر معظم انقلاب فرمود اکنون بیان حقیقت‌ها جهاد است.

 

وی بیان کرد: باید با اخلاق مداری به بیان واقعیت ها و تبیین حقایق در دانشگاه ها بپردازیم و شاهد رشد دانشگاه باشیم.

کد خبر 1150164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha