امیدواری دشمن به جنگ نامتعادل تبلیغاتی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه بمباران تبلیغاتی آخرین گزینه دشمن است، گفت: ورود آنان به بقیه گزینه ها ناامیدی است اما هنوز روی این گزینه امید دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲ اسفند) در دیدار با مدیر هجرت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و جمعی از معاونین تبلیغ حوزه های علمیه خراسان جنوبی اظهار کرد: جایگاه پر اهمیت تبلیغ که مصداق «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ» باشد، همیشه مهم بوده و در شرایط آخرالزمانی و این همه ابزار تبلیغ به صورت جهانی اهم است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متن قرآن کریم را نمی توانند تحریف کنند و خود خدای متعال تضمین فرموده است، گفت: اما اسلام، اخلاق و سیاست را که می وشد تحریف کرد و در طول تاریخ تحریف کردند و چیزهای به اسم اسلام ساختند که ۱۸۰ درجه با اسلام متفاوت است.

 

وی بیان کرد: در آن شرایط سخت کم بودند کسانی که به تعبیر جرأت کنند دارشان را بر دوششان ده ها سال بکشند و لذا خیلی جاها سکوت بوده است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه علم، دین و اخلاق اگر هم مثل منابعی در سینه اشخاص یا در لای کتاب بماند در دسترس نیست، افزود: این شما و امثال شما هستید که این منابع را در دسترس مخاطبان قرار می دهید و همیشه مهم بوده و اکنون اهم است.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آن اسلامی که مثل موم در دست طواغیت بوده و هر طوری می خواستند تحریف کردند برایشان مزاحمتی ندارد و از اهرم دین استفاده مجانی می کنند، تصریح کرد: اما از وقتی انقلاب بر مبنای اسلام ناب اهل بیت(ع) مطرح شد دشمنان همه گزینه ها را برای نابودی آن آزمایش کردند.

 

وی به جنگ نامتعادل تبلیغاتی و رسانه ای دشمن اشاره و بیان کرد: برای کوچکترین مسائل اتاق فکر دارند که این دروغ را چگونه می توان غالب کرد و واقعا فنی کار می کنند؛ اما از این طرف از دلیل اینکه پشتوانه حق دارد و از سوی دیگر کسانی هم که تبلیغات حق می کنند با اخلاص و توکل بر خدا این کار را می کنند، رمز موفقیت نیز همین است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه بمباران تبلیغاتی آخرین گزینه دشمن است، تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک کارشناس دقیق و مشرف بر همه امور در فرمایشات اخیر خود بر جهاد تبیین تأکید می کنند چون این یک مقطع ویژه است، ورود آنان به بقیه گزینه ها ناامیدی است اما دشمن هنوز روی این گزینه امید دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ائمه جمعه جماعت، ائمه جمعه، مبلغان و سایر تریبون داران در جهاد تبیین باید سلاح و مهمات داشته باشند. به عنوان کار تخصصی از آنچه که دشمن را از پای در می آورد و سنگر تبلیغی را فتح می کند و اندیشه ها را می تواند حفظ کند از صدها موضوع و اولویت ها کاری تخصصی کجا انجام شده است؟

 

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باید فنی و کارشناسی و مستند باشد، افزود: اکنون زمان ویژه است و در حالی که دشمن فتنه و ناامیدواری در جامعه ایجاد کرد یک مجلس و دولت انقلابی و قوه قضاییه پای در رکاب انتخاب شد و حضور باشکوه مردم را هم که در ۲۲ بهمن دیدید این همانگی جمعی را خدا به شما داد و فرصت مغتنمی است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمن در سال‌های اخیر به‌صورت روزشمار آیه یاس می‌خواندند که ملت ایران ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن را نخواهد دید و با توجه به شرایط داخلی و شرایط نامساعد دنیا در انتظار چیز دیگری بودند اما مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را در همان تاریخ نوشتند.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: کار شما امروز اهم کارهاست اما مسلم باید یک جمعی در جهت تجهیز باشند که مواد اولیه را با حفظ اولویت ها و برنامه در دسترس مبلغان قرار دهند.

 

 

کد خبر 1150267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha