ساماندهی و جاده دسترسی قبور شهدا در اولویت قرار گیرد

هاشمی مهر افزود: پراکندگی روستاها، جامعه هدف در استان و قبور شهدا را نیازمند خدمات دانست و گفت: برخی از قبور شهدا نیازمند مرمت و جاده دسترسی بوده و با شناسایی و تامین اعتبار، کار ساماندهی این قبور را باید در اولویت قرار داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (2 اسفند ماه) با حضور معاون تعاون بنیاد شهید کشور و معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار شد .

 

«سید جواد هاشمی مهر» در این آئین با اشاره به اینکه استان ما مهد ایثار، رشادت و ازخودگذشتگی است، گفت: مردم این استان در همه صحنه ها پیشتاز هستند و در ابتدای انقلاب با وجود فقر و محرومیت مطلق، به ندای امام (ره) لبیک گفتند و فرزندانشان را به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند .

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان کشور جانشان را فدا کردند تا پرچم انقلاب با آرامش، آسایش و امنیت کامل برافراشته باشد .

 

وی خدمت به خانواده شهدا را ارزشمند دانست و ادامه داد: سعادت اخروی و عزت دنیوی در ایثار اجتماعی، خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا از مزایای این خدمت است .

 

هاشمی مهر یادآور شد: سید منوچهر فتاحیان، سرپرست سابق بنیاد شهید در مقطعی کار را به دست گرفت که مشکلات بنیاد و برخی مسائل باعث تکدر خاطر مردم استان شده بود و توانست امنیت و آرامش را بازگرداند و خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه و ایثار کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل جدید بنیاد شهید استان، گفت: شما وارث خون شهدا و زخم خورده هستید که جامعه هدف از شما انتظار دارند و کار سیاسی در بنیاد شهید خیانت به شهدا بوده و نباید با این قشر سیاسی برخورد شود که حرام شرعی است .

 

وی گفت: نباید نگاه قومی و قبیله ای داشته و یاد داشته باشید مسئولیت ها زودگذر بوده، ماندگار نیست و باید خدمتگذار و امانت دار باشیم .

 

هاشمی مهر افزود: پراکندگی روستاها و جامعه هدف در استان و قبور شهدا نیازمند خدمات هستند و برخی از قبور شهدا نیازمند مرمت و جاده دسترسی بوده و با شناسایی و تامین اعتبار، کار ساماندهی این قبور را باید در اولویت قرار داد .

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بحث اشتغال جامعه هدف اشار کرد و گفت: در برخی از دستگاه ها ممکن است به دلیل عدم تفسیر صحیح قانون مشکلاتی وجود داشته باشد که باید احصا و رفع شود و همچنین بحث درمان ایثارگران نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین با اشاره به اینکه سرباز جامعه ایثارگران و شهدا است، گفت: در چند ماه آینده همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استان نباید مشکل اشتغال داشته باشند .

 

«رضا پارسیان نژاد» معرفی قهرمانان شهید کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت های کاری خود در استان دانست و افزود: جامعه ای که قهرمانانش معرفی نشود، جومونگ قهرمانش و هالی وود و بالی وود آن را معرفی می کنند.

 

وی فرزندان شهدا را از جامعه بالنده استان خواند و گفت:فارغ از نگاه های قومیتی آمده ام و همه استان در نگاهم یکی بوده و همه استان برایم مهم است، می خواهم با کمک هم بنیاد را بالنده کنیم .

 

گفتنی است در این آئین رضا پارسیان‌نژاد به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید منوچهر فتاحیان سرپرست این اداره‌کل قدردانی شد.

کد خبر 1150318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha