برگزاری دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره "رفیق خوشبخت‌ ما"  در زنجان

موسوی گفت: دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره "رفیق خوشبخت‌ ما" با هدف برای ترویج و فرهنگ سازی مکتب حاج قاسم سلیمانی توسط هلال احمر این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان جوانان هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشر دوستانه خود، با نگاه به اقدامات بشردوستانه سردار سلیمانی یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره رفیق خوشبخت‌ ما را برگزار می کند.

 

سید قاسم موسوی یادآوری کرد: فعالیت و تلاش های سردار سلیمانی نشان می دهد که روحیه نوع دوستی و بشردوستانه وی در همه زمینه ها جاری بوده و وظیفه ما نشان دادن این روحیه به جهانیان است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این یادواره می کوشد تا شخصیت کمتر شناخته شده حاج قاسم را از منظر انسان مداری و خدمت بشردوستانه به جهانیان معرفی کند.

 

به گفته موسوی، دومین یادواره ملی و بین‌المللی جشنواره "رفیق خوشبخت‌ ما" در 2 برنامه محوری اجرا می شود که محور نخست آن جشنواره فرهنگی هنری با هدف زمینه سازی برای تولید آثار و آفرینش های هنری توسط هنرمندان و به منظور تبیین و معرفی شخصیت و تفکرات نوع دوستانه و خدمات ماندگار داوطلبانه و بی منت این سردار شهید به انسان ها در قالب های مختلف هنری است.

 

وی به محور دوم این یادواره اشاره کرد و ادامه داد: این محور نیز پویش چلچراغ است که تلاش می کنیم زمینه انس هرچه بیشتر جوانان را با این شهید والامقام فراهم کرده و فضایی را تدارک دیده تا جوانان به پاس نکوداشت تلاش و خدمات کم نظیر سردار دل ها یاد او را در قالب ارائه خدمات خداپسندانه و بشردوستانه به آحاد بشر پایدار و باقی نگه دارند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره صیانت از میراث ماندگار و ارزشمند شهید سلیمانی در تلاش عملی برای صلح و دوستی در جهان، معرفی این شهید والامقام به عنوان نمادی از صلح و دوستی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی است.

 

موسوی، فرصت سازی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم تربیتی و الگوهای اخلاقی و رفتاری سردار دلها به منظور فرهنگ سازی و تحقق مکتب سلیمانی در میان اقشار جامعه به ویژه جوانان، شناسایی و شبکه سازی تشکیلاتی جوانان هنرمند و با استعداد در خانه هنرمندان ماه نگار(محفل آفرینش های هنری رسانه ای جوانان اهل هلال) با رویکرد هنرمحوری و هنرمند پروری را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.

 

وی افزود: همه علاقمندان در گروه های سنی 6 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را 25 اردیبهشت سال 1401 به نشانی http://javanan.rcs.ir ارسال کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  ورود به این سایت مستلزم نصب نرم افزا آی گپ در گوشی است.

 

موسوی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای اطلاع از ضوابط و شیوه های اعلامی می توانند به  سایت رسمی جشنواره به نشانی http://rafigh.rcs.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1150336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha