رئیس جدید کمیته امداد شهرستان دهلران معرفی شد

فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: کمیته امداد ملجا محرومان جامعه است و تکریم هر چه بیشتر این قشر باید مدنظر مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « لطیف صادقی» در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران اظهار کرد: مجموعه خدمات ارائه شده توسط این نهاد به مدد جویان باید منجر به رضایت مندی مردم و خودکفایی آنها شود.

 

وی به خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، آموزش، توانمندسازی و ازدواج مددجویان از سوی کمیته امداد شهرستان اشاره و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) با توجه به رسالتی که دارد باید در جهت تحقق اهداف سازمانی و توجه به نیازمندیهای خانوارهای تحت پوشش و به ویژه در حوزه اشتغال و تولید بیش از پیش همت کند.

 

صادقی کمیته امداد را منشا خدمات و اقدامات مفید در جامعه دانست و گفت: مدیریت فرصت خدمت به مردم در جهت کسب رضایت خداوند است و بار مسئولان در کمیته امداد به جهت خدمات به محرومان و نیازمندان سنگین تر و باید دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

 

در پایان با حضور «رضا طاهری» مدیر کل کمیته امداد استان از خدمات چندین ماهه «مرتضی کرمی» سرپرست  کمیته امداد دهلران تقدیر و «عبدالرضا باسره» به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان دهلران معرفی شد.

 

 

کد خبر 1150403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha