نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان اندیمشک اصلاح می‌شوند

جهانگیری با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان اندیمشک اصلاح می‌شوند گفت: باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در داخل شهر و میادین ورودی و خروجی این شهرستان، نسبت به ایمن‌سازی جاده‌ها، اقدامات جدیدتری صورت گیرد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به برگزاری نشست شورای ترافیک شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم ترافیک در روزهای تعطیل در جاده سد دز سنگین است، پلیس راهنمایی رانندگی و گشت های راهداری در جهت روان‌سازی ترافیک در این مسیر استقرار پيدا می‌کنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان اندیمشک اصلاح می‌شوند افزود: در سال‌های اخیر اقدامات مؤثری در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در داخل شهر و میادین ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک صورت گرفته اما این کافی نیست و باید نسبت به ایمن‌سازی جاده‌ها، اقدامات جدیدتری صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه اقدامات بازدارنده‌ای همچون نصب سرعت‌کاه و نصب اشکال هندسی و اعلام هشدار دهنده در برخی از نقاط حادثه خیز شهرستان اندیمشک مؤثر واقع شده است اذعان کرد: در کنار نصب سرعت‌کاه، باید فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در جامعه جهت کاهش میزان تصادفات انجام شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، تمام جاده‌های ورودی و خروجی شهرستان اندیمشک به منظور آگاه‌سازی رانندگان خط‌کشی خواهند شد و عملیات زیباسازی ورودی پلیس‌راه اندیمشک _ خرم آباد نیز اجرا می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، نقاط حادثه خیز شهرستان اندیمشک که از قبل کارشناسی شده‌اند و برخی از نقاط جاده قدیم اندیمشک _ پل‌زال، کمربندی اندیمشک _ سربندر، میدان بسیج و بلوار جوادملکی، اصلاح  و در برخی نقاط اشکال هندسی و سرعت‌کاه نصب می‌شود.

 

کد خبر 1150531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha