مسجد مرکز ثقیل جهاد و خودکفایی است

دبیر گفت: مسجد مرکز ثقیل جهاد و خودکفایی است و فعالان کانون های مساجد در این جبهه فرهنگی پیشگام و پیشقدم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «کاظم دبیر» امروز (3 اسفندماه) در آئین تکریم و معارفه مدیران ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن بیضای کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: فعالیت های بسیار خوبی از کانون های مساجد استان در سطح محلات شاهد هستیم و بسیاری از مسئولان و مدیران نیز از بطن مساجد فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

 

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: مسجد مرکز ثقیل جهاد و خودکفایی است و فعالان کانون های مساجد در این جبهه فرهنگی پیشگام و پیشقدم هستند.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری تکلیف سنگینی برای فعالان فرهنگی با عنوان «جهاد تبیین» مشخص کرده اند و باید در این راستا گام های مهمی برداشته شود.

 

دبیر اضافه کرد: مساجد نقش اساسی در رویدادهای صحنه های مختلف انقلاب اسلامی داشته و همانگونه نسل اول انقلاب گام های مهمی در مساجد برداشته اند باید نسل امروز نیز همگام و همراه باشند.

 

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری اردبیل افزود: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد توفیق بزرگی برای کانون های مساجد است و باید این فرصت مغتنم به خوبی بهره مند شوند.

 

کد خبر 1150685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha