لزوم همکاری مسئولان فارس برای رفع مشکل تامین آب واحدهای تولیدی صنعتی

رازقی گفت: برخی از دستگاه های اجرایی فارس از اجرا و پیگیری مصوبات جلسات مختلف استان خودداری می کنند که نمونه آن همکاری نکردن برای رفع مشکل تامین آب واحدهای تولیدی صنعتی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (سه شنبه ۳ اسفند) در نشست صمیمی استاندار فارس با صادرکنندگان نمونه استان گفت: اتاق بازرگانی فارس از 15 تا 18 اسفند جاری میزبان یک هیئت تجاری از «مسقط» کشور عمان خواهد بود.

 

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: این هیئت تجاری با هدف گسترش تبادلات اقتصادی و تجاری فارس و کشور عمان به استان سفر خواهند کرد و دستاوردهای خوبی برای بازرگانان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان در پی دارد.

 

وی با اشاره به اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی اضافه کرد: رفع مشکلات استانی فعالان بخش خصوصی در اولویت اتاق بازرگانی فارس قرار دارد اما متاسفانه برخی از مشکلات بخش خصوصی در استان، مدیریتی است و دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات اهتمامی ندارند.

 

رازقی تاکید کرد: برخی از دستگاه های اجرایی فارس از اجرا و پیگیری مصوبات جلسات مختلف استان خودداری می کنند که نمونه آن همکاری نکردن برای رفع مشکل تامین آب واحدهای تولیدی صنعتی استان است.

 

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان فارس به آمار نادرست کمرگ از میزان صادرات استان مربوط می شود و تقاضا داریم که کمرگ جمهوری اسلامی در سامانه این مرکز مبدا و محل تولید کالاها را درج کند تا استان ها آمار دقیق میزان اظهار و صادرات کالاهای خود را داشته باشند.

 

کد خبر 1150689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha