مشارکت خیرین بستر رفع مشکلات آموزشی است

امیر خوشکنار با اشاره به اهمیت توجه بیشتر به نوسازی مدارس، افزود: مشارکت خیرین و افراد تواند در این راستا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، امیر « مراد خوشکنار» امروز(3 مرداد) در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس ایتان، با تشکر از اقدامات نوسازی مدارس و خیرین در رفع موانع تحصیلی دانش آموزان، افزود: تقویت مشارکت خیرین در راستای رفع مشکلات آموزشی بویژه در مناطق محروم ضروری است.

 

وی افزود با توجه به کمبود اعتبارات، مدارس واقع در لشکر84 لرستان  نیازمند توجه بیشتر هستند.

 

فرمانده ارتش استان لرستان بر لزوم همکاری بیشتر نوسازی مدارس و خیران در راستای رفع مشکلات مدارس لشکر 84 تاکید کرد و افزود: رسیدگی به این امر و جذب اعتبارات از مسئولیتهای نوسازی مدارس است که با توجه به شناختی که از تیم مدیریتی این مجموعه داریم ، خیلی امیدوار هستیم که این مشکل هم بزودی رفع شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان هم در این جلسه، اظهار داشت: بامشارکت خیران گام های خوبی در راستای رفع مشکلات مدارس استان برداشته شده است، اما رفع کامل مشکلات نیازمند همکاری بیشتر است.

 

« امیر غفوری نژاد، با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت، تعمیر، تجهیز و استاندارد سازی مدارس استان، افزود: نوسازی مدارس  آمادگی دارد که با مشارکت خیرین  در راستای بازسازی و تعمیرات مدارس واقع در لشکر ۸۴ اقدام نمایند.

 

گفتنی است دراین جلسه با بکارگیری ظرفیتهای لشکر۸۴ و خیرین مدرسه ساز استان در جهت کمک به بهبود وضعیت مدارس در دو مبحث ساخت و تعمیر مدارس اقدام مقتضی صورت گیرد.

کد خبر 1150692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha