نظارت بر بازار شب عید تشدید می شود/ اتصال ۴۰ فروشگاه آران و بیدگل به سامانه رهتاب

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بر تشدید نظارت بر بازار شب عید تاکید کرد.

علی اکبر رضایی در حاشیه نشست تنظیم بازار شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تمهیدات لازم برای تامین کالا و نظارت بر بازار شب عید اتخاذ شود تا مردم آرامش خیال داشته باشند و نتیجه این بازرسی‌ها را احساس کنند.
 

سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار شب عید، افزود: در این راستا و به منظور توزیع عادلانه کالا‌های تنظیم بازار سامانه «رهتاب» (راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار) راه اندازی شده است.

 

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ بر ۴۰ فروشگاه در این شهرستان به سامانه رهتاب متصل شده اند، افزود: این سامانه دارای مزایای فراوان از قبیل سهولت خرید، کاهش صف و توزیع عادلانه کالا، ارائه کالا و خدمات بر اساس جامعه هدف مانند گروه‌های اجتماعی، حمایتی، شغلی و چگونگی پراکندگی جغرافیایی، جلوگیری از احتکار و قاچاق کالا و تضمین اصالت کالاست.

 

رضایی بر تشکیل کمیته‌ تخصصی زیرمجموعه کارگروه تنظیم بازار در راستای تامین کالاهای اساسی مردم شهرستان آران و بیدگل در شب عید تاکید و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار این شهرستان باید با افزایش گشت‌ها و بازرسی‌های روزانه از اصناف، نظارت کامل بر بازار را داشته باشند.

کد خبر 1150701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha