نیاز همکاری ائمه جمعه در بیان  دستاوردهای دولت و ادارات در شهرستان ورامین

فرماندار شهرستان ورامین گفت: همکاری ائمه جمعه در بیان دستاوردهای دولت و ادارات شهرستان ورامین یک نیاز واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ائمه جمعه شهرستان ورامین با مجید درویشی فرماندار ورامین دیدار کردند .
این دیدار  با حضور آقایان حجج الاسلام و مسلمین  محمودی امام جمعه موقت ورامین ، طزری امام جمعه خیرآباد ،رضا پور امام جمعه جواد آباد و فخاری معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و زاهدی بخشدار بخش مرکزی  در محل فرمانداری ورامین برگزارشد .
مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تشکر از حمایت های ائمه جمعه شهرستان ورامین گفت : در دولت سیزدهم در شهرستان ورامین هم فکری و هم افزایی و تعامل خوبی بین ائمه جمعه با مجموعه دولت وجود دارد .
وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص  ضرورت جهاد  تبیین  گفت :دستگاه های اجرایی باید با  ائمه جمعه  همکاری لازم را داشته باشند و اقدامات خود و دستاورد های دولت را در اختیار آنها بگذارند تا با بیان آنها در تریبون های نماز جمعه باعث ایجاد روحیه امید در بین مردم شوند تا دولت را در حل مشکلات یاری نمایند .
درویشی با بیان نزدیک شدن ۱۰۰ روزگی مسئولیت خود در شهرستان ورامین گفت :گزارشات و اقدامات صورت گرفته در این ۱۰۰ روز به زودی به سمع و نظر مردم شریف ورامین از طریق رسانه ها  می‌رسد که به  لطف خدا حل مشکلات و مسائلی که چندین سال به طول کشیده بود در این مدت کوتاه با کمک همه مسئولین به سرانجام رسید و این نوید بخش حل مشکلات بزرگتر با همدلی و همفکری همه‌ی اقشار و مسئولین در آینده نزدیک است .
گفتنی است، در این جلسه ائمه جمعه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند .

کد خبر 1150824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha