روند دریافت مجوز در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر شده است

عبدالملکی با اشاره به اینکه صدور مجوز‌های مصوب دولت به استان‌ها واگذار شده است تا مجوز‌های ۲۸ گانه بخش گردشگری را صادر کند، گفت: روند دریافت مجوز در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، علی عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران شب گذشته (سه شنبه 3 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه در گذشته فقط مدارک را به صورت فیزیکی به دستگاه‌ها ارائه می‌کردیم، گفت: اما اکنون هم باید در سامانه بارگذاری کنیم و هم دوباره مدارک را به صورت فیزیکی ارائه دهیم که این نشان می‌دهد مدیریت کامل و جامعی وجود ندارد و برای مسئولان جا نیفتاده است که مدارک فیزیکی باشد یا نباشد.

 

وی با اشاره به اینکه صدور مجوز‌های مصوب دولت به استان‌ها واگذار شده است تا مجوز‌های ۲۸ گانه بخش گردشگری را صادر کند، اما این طور نیست که ما با یک دستگاه روبرو باشیم و آن دستگاه همه مجوز‌ها را بگیرد، گفت: البته در مقایسه با سال‌های گذشته روند دریافت مجوز بهتر شده است.

 

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با بیان اینکه اکنون در بخش ساخت هتل اگر متقاضی، خودش زمین داشته باشد دریافت مجوز یک سال زمان می‌برد، گفت: اما اگر زمین نداشته باشد و بخواهد از زمین دولتی استفاده کند فرآیند دریافت مجوز سه سال طول می‌کشد بنابراین هیچ سرمایه گذاری سرمایه خود را در این بخش وارد نمی‌کند.

 

 

کد خبر 1150843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha