گسترش تبلیغات صحیح و تبیین حقایق علاج مقابله با بیگانه است

آیت الله عبادی گفت: ریشه خرابی و مشکلات در انقلابیون و افراد صالح نیست بلکه در انقلابی نماها و منافقان و کسانی است که صریح مخالفت می کنند و علاج آن هم گسترش تبلیغات و تبیین حقایق است تا افرادی که دچار کمبود هستند و اشتباه می کنند نجات یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» امروز (۴ اسفند) در دیدار با سرمربیان حلقه های صالحین شهرستان خوسف اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما که اسلام ماست نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد و بعد از علم و عمل صالح و‌آنچه که موجب ثابت می شود بصیرت است بخصوص در شرایطی که دشمن با همه گزینه ها با ما می جنگد که بدترین نوع آن جنگ روانی و فرهنگی و اعتقادی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آرمان های اسلام مشخص است و سرلوحه آن هم عدالت است، افزود: عدالت در مسائل اقتصادی یک جزء آن است مهم جایگاه انسان است که به عدل برگردد.

 

وی ادامه داد: انتظاری هم که برای فرج اسلام است همین بازگشت به عدالت است که ما تا این آرمان فاصله داریم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه در تجربه های انقلاب دولت های مختلفی که آمدند هر کدام دنبال حزب و سلیقه ای بودند، عنوان کرد: ما با آرمان های فاصله محسوسی داریم اما عامل آن چیست و آیا آنچه را که این فاصله را در طول این مدت نگه داشت با آنچه که صالحین عمل می کنند ضرر دارد؟

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: شما وقتی یک کار را شروع کردید که در متن قرآن جایگاه دارد و توصیه احادیث و روایات است و عقل و فطرت آن را تایید می کند با فاصله ها کلی رو به رو هستیم اما با عمل موردی هیچ آسیبی نداریم ولی سرچشمه این شبهه این است که غالباً دیدگاه ها جامعه را به صورت بسیط می بیند تصور می کند که مثلا یک در حکومت طاغوت همه طاغوتی هستند و یا در حکومت بر ملاک دین و عقل است تمام این مجموعه باید همراه آن هدف باشند در حالی که چنین نیست.

 

وی با بیان اینکه در تاریخ انبیاء و حکومت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) انواع و اقسام نفاق ها بوده است، تصریح کرد: بنابراین باید تجزیه و ترکیب را داشته باشیم اگر دشمن شبهه می اندازد ما تصور نکنیم این بدی که انجام شد محصول آن خوب بوده است؛ عامل خوب محصول آن خوب است و بالعکس.

 

آیت الله عبادی افزود: اگر بی عدالتی است عامل آن افراد ناصالح است و اگر در چارچوب اسلام و انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل شود ما مشکلی در کشور نداریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات موجود کشور بخاطر وجود انسان های منافق و با انگیزه های نفسانی است، گفت: سیستم به گونه ای است که در چارچوب قوانین می شود کار کرد اگر چنانچه اکثریت دچار ابهام و اشتباهی شدند و آن به صورت قانونی بر ما تحمیل شد و ده‌ها مشکل هم ایجاد کرد اما آن مشکل به عامل خودش برمی گردد نه به صالحین.

 

وی افزود: ریشه خرابی ها در انقلابی ها نیست یا در انقلابی نماها است که منافقین هستند یا در آن هایی است که صریح غداره را از رو می بندند و مخالفت می کنند، مشکل آنجاست و این ها در تجزیه و ترکیب کاملا از هم جدا هستند و علاج آن هم تبیین است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه افرادی هستند که با دشمنان شما دوست هستند و به آن ها گرا می دهند و اظهار ارادت و همکاری می کنند، گفت: باید آنقدر کار کرد تا افرادی که قابل هدایت هستند و زیادند هدایت شوند، باید کفه را آنقدر سنگین کرد که بیگانه پرستها دیگر جایگاهی نداشته باشند و علاج این کار گسترش تبلیغات صحیح و تبیین حقایق است تا افرادی که دچار کمبود هستند و اشتباه می کنند نجات پیدا کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1150943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha